NIEUWSBERICHTEN

Genomineerden Pier de Boer-prijs 2017 bekend

Op28 september 2017 reikt Stichting SPZ voor de vijfde maal de Pier de Boer-prijs uit aan het meest vernieuwende project voor mensen met een verstandelijke beperking. Het thema van de prijs in 2017 sporten en bewegen voor mensen met een verstandelijke beperking. De beoordelingscommissie van de Pier de Boer-prijs heeft op 30 juni 2017 de drie genomineerde projecten bekend gemaakt.

Kees Kleingeld neemt afscheid als secretaris van SPZ

Op 22 juni j.l. heeft Kees Kleingeld afscheid genomen van SPZ. Sinds 2005 is Kees Kleingeld betrokken geweest bij Stichting SPZ. Hij heeft eerst als bestuurslid en later als secretaris een belangrijke bijdrage geleverd aan het breder bekend maken van de stichting bij de doelgroep en het vormgeven van het communicatie en subsidiebeleid. Kees Kleingeld is een van de drijvende krachten achter de Pier de Boer-prijs waarmee de stichting actief projecten op actuele thema’s wil stimuleren.

Het bestuur dankt Kees Kleingeld zeer voor zijn belangrijke bijdrage aan Stichting SPZ en de doelstelling van SPZ om projecten te ondersteunen die inzetten op het verder helpen van mensen met een verstandelijke beperking.

Het bestuur kijkt terug op een plezierige samenwerking en gaat de betrokkenheid, vriendschappelijkheid en kennis van zaken van Kees zeer missen.